Signalistica si afisajul publicitar presupun, de obicei, bugete considerabile si sunt destinate campaniilor pe termen mediu sau lung. Tocmai de aceea ar trebui sa apelezi la profesionisti pentru grafica lor. Noi iti realizam design-ul grafic si machetarea (pregatirea materialelor pentru tipar) la preturi extrem de avantajoase, indiferent de suportul ales:
Are o gama larga de aplicatii, in diverse expozitii, prezentari, congrese, campanii publiciatre, evenimente mondene, puncte de vanzare, receptii etc., fiind o alegere excelenta atat ca instrument de reclama, cat si ca factor de prezentare. Constituie o piesa excelenta de marketing, fiind portabil, usor de transportat, si demontabil (printul poate fi indepartat si instalat un nou print). Este perfect pentru bugete mici si utilizari repetate.
Este un instrument eficient de publicitate, care ofera un impact vizual deosebit si un contact permanent cu potentialii client. Este utilizat pentru o gama larga de aplicatii outdoor sau indoor, pentru decorari exterioare sau interioare, in cadrul evenimentelor de la targuri, expozitii, stadioane, meeting-uri, corturi etc.
Daca doresti sa atragi atentia unui numar mare de persoane, panourile stradale/indoor pot avea o contributie decisiva. Costurile sunt foarte bune raportate la expunere. Investitia intr-o campanie outdoor/indoor ofera o imagine mai puternica, care depinde insa decisiv de locatie si grafica utilizata.
Avantajele folosirii acestui suport sunt multiple: diversitatea dimensiunilor, rezistenta foarte mare atat la agentii externi, cat si la factorii mecanici si, nu in ultimul rand, poate fi personalizat in functie de preferinte. De asemenea, ca si roll-up-ul, este portabil si nu se sifoneaza. Grafica este extrem de importanta, mai ales daca va fi expus outdoor – trebuie sa tina cont de miscarile materialului in vant.
Stickerele autocolante reprezinta o modalitate de a transmite un mesaj publicitar cumparatorului, usurandu-i astfel sarcina de a alege intre anumite produse sau marci. Puteti colanta total masina sau doar anumite elemente de caroserie pentru a-ti face cunoscute datele de contact ale firmei, alaturi de logo, dar si pentru a promova o anumita promotie sau oferta. Costurile sunt extrem de avantajoase, luand in calcul si posibilitatea de inlocuire a mesajului publicitar oricand doresti, fara a deteriora vopseaua masinii.
Grafica publicitara trebuie sa atinga 2 scopuri: sa capteze atentia consumatorului si sa ii transmita mesajul dorit.
O creatie grafica reusita intareste identitatea companiei, conferind consistenta mesajului transmis!