Cu siguranță ai nevoie de postări dinamice și interesante care au scopul de a genera interacțiuni și noi lead-uri (adică noi potențiali clienți interesați de produsul sau serviciul tău)!
Gândește-te că în ziua de azi mai mult de 3 miliarde de oameni utilizează rețelele social-media și nu doar în scopul de a comunica între ei, dar și pentru a menține o relație cu brandurile îndrăgite.
Un studiu realizat de Sherpa Marketing arată că mai mulți oameni urmăresc activitatea brandurilor pe social media decât pe cea a vedetelor.
Umbrella e din nou alături de tine și te pune la curent cu cele mai eficiente tipsuri din lumea marketingului online.
Să ai oameni care îți apreciază pagina, nu este suficient pentru a garanta longevitatea afacerii. Un sistem dovedit care atrage publicul nu constă doar în postările despre tine, ci și în lansările de concursuri, cadouri (giveaways) și mailuri tematice (newsletters).
Folosește mailurile săptămânale pentru a păstra o relație plăcută, deloc abuzivă. Oferă strict informații utile, care îi vor conduce pe site-ul tău – te vor memora mult mai ușor.
! Dar, fii atent! Prezența ta exagerată în momente nepotrivite, poate afecta substanțial relația pe care dorești să o construiești.
Lansarea unei pagini de afaceri Facebook te costă exact 0$, iar anunțurile pe Facebook sau Instagram sunt relativ ieftine în comparație cu ziarele, radio sau TV – și sunt 1000 de ori mai vizualizate.
Greșeala multora este aceea de a interpreta că like-urile generează și vânzări, însă adevărul este că nu multe persoane știu să ajungă la clienții potriviți. Este nevoie de o targetare bine gândită, cu un text și un scop bine definit!
Facebook oferă informații excelente proprietarilor de afaceri, dacă știu să le interpreteze. El te ajută să descoperi mai multe lucruri despre clientul tău, despre orele la care este activ, care postare i-a atras mai mult atenția, dacă rata de atracție este mai mare pentru femei, ori pentru bărbați, etc.
O pagină de afaceri Facebook sau Instagram poate face minuni în construcția loialității clienților față de brandul tău.
Dacă urmăritorii văd că ești activ și receptiv, oferind conținut valoros, este mult mai probabil să colaboreze cu tine, decât să aleagă o companie fără prezență online.
Publicarea link-urilor de redicționare către site-ul tău este o parte esențială a oricărei strategii de conținut Facebook. Folosește fotografii care atrag atenția publicului tău!
Pentru a fi cât mai vizibil în căutările domeniului tău de activitate, este necesar să faci un research pe cuvintele cheie pe care le folosesc clienții în căutarea ta. Aceste cuvinte trebuie regăsite cât mai des și într-un mod cât mai armonios în site-ul tău.
Asta nu înseamnă că poți să te uiți peste umerii lor și să le verifici vânzările sau statisticile – dar este o modalitate foarte bună de a analiza rezultatele care le-au generat, sau nu, anumite acțiuni.
O postare care a avut un succes uriaș te poate inspira și pe tine, determinându-te să îți îmbunătățești contentul și motivându-te să creezi în continuare.
Dacă nu profiți de avantajele rețelei de socializare, atunci te anunț cu părere de rău că va fi foarte dificil să rămâi pe piață cu atâția concurenți deja activi.
Pentru a lucra într-un mod profesionist și eficient, îți sugerăm să apelezi la echipa Umbrella.
Noi suntem pregătiți să îți oferim cele mai bune servicii ca afacerea ta să prindă aripi.
Mulțumim că ai avut răbdare să citești până la capăt, iar de crezi că sunt lucruri importante pe care nu le-am menționat, nu ezita să ne scrii! Vom fi bucuroși să te simțim implicat și să creăm o relație frumoasă!